در شرایطی که در فضای رسانهای کشور، با تکثر عددی مطبوعات و بنگاههای خبری و تحلیلی مواجهیم، وجود یک نهاد متمرکز که بتواند در مواقع بحرانی مثل جنگ 12 روزه، انتظام و هماهنگی میان جریانهای متنوع خبری ایجاد کند به یک موضوع مناقشهبرانگیز تبدیل شده است. آیا این ستاد واحد رسانهای، چیزی ضروری و الزامی است یا اینکه نوعی ساختارسازی اداری زائد است؟ محمد عطریانفر، محمد خدادی، و بیژن مقدم، کارشناسان شاخص رسانه، به مناسبت روز خبرنگار این موضوع را در میزگرد نورنیوز بررسی کردهاند.